مقالات آموزشی

رنگ و روغن های مخصوص چوب همل در ایران | آموزش | فروش | پشتیبانی

رنگ چوب همل پیشرو در صنعت محافظت از چوب

کمپانی همل در سال 1966 میلادی به عنوان یک شرکت ترکی و انگلیسی پایه گزاری شده است و از زمان تأسیس حوزه تخصصی کمپانی همل در رابطه با محافظت از چوب در برابر تجزیه و تأمین انواع رنگ چوب و سیستم‌های محافظتی چوب بوده است. سال 2020 کمپانی همل وارد پنجاه و چهارمین سال فعالیت خود می‌شود و تا به امروز به عنوان پیشرو در بخش صنعت نگهداری  چوب ،رنگ و رزین شناخته شده است. عمده محصولات کمپانی همل شامل موارد زیر می شود

مواد نگهدارنده چوب همل

رنگ فضاهای داخلی و خارجی چوب همل

 رنگ‌های کف همل

محصولات براق کننده و جلا دهنده با فناوری زیست محیطی همل

 

هدف همل چیست؟! سرمایه ما شما هستید!

هدف کمپانی همل  گسترش استفاده از چوب به عنوان یک ماده ساختمانی پرکاربرد و با ماندگاری طولانی است. در این راستا تمامی نیروها و متخصصین همل تلاش بی وقفه ای در نیل به این هدف و ارائه آن به مشتریان خود دارند. همل سعی دارد با انتقال آموخته های تکنولوژیک خود در حوزه رنگ و روغن های مخصوص چوب به مصرف کنندگان خود گام به گام به هدف خود نزدیک تر شود. همل ایران مصرف کننده دانا را بزرگترین سرمایه خود می داند.

 

 

حضور رنگ و روغن های مخصوص چوب همل در ایران

کمپانی همل با فعالیت‌های فروش و بازاریابی به همراه مشاور فنی در بخش بزرگی از پروژه‌ها در ایران، ترکیه و همچنین صادرات به کشورهایی مثل هلند، انگلستان، سنگاپور، برزیل، آذربایجان، ایران، عمان و عراق فعالیت خود را شروع کرده است. همل ایران اکنون با تنها نماینده رسمی خود در ایران مشغول فعالیت بوده و برنامه ریزی های بلند مدتی به منظور گسترش حضور خود در بازار جذاب ایران انجام داده است. با افتخار می‌توانیم بگوییم 96 درصد از مشتریان روغن همل از این محصول رضایت کامل داشتند.

همل سبز است و دوست دار محیط زیست

در سال 2012 کمپانی همل با کمپانی سوئیسی لونزا همکاری کرد و سرمایه گذاری R&D های خود را  سرعت بخشید. شعار همل محصولات سبز، دوستدار محیط زیست و انسان است که این ادامه خواهد داشت. همل دارای گواهینامه‌های تخصصی است، گواهینامه‌های اروپایی از جمله گواهینامه ایمنی کودک، اسباب بازی که محصولات فاقد مواد مسموم کننده است.کمپانی همل از موادهای شیمایی که حاوی فلزات سنگین مثل سرب، کروم، جیوه در محصولات خودش استفاده نکرده است و همه محصولات بر پایه سالم بودن است.

 

 

 

محصولات همل در ایران چیست؟

همل دارای 2 محصول عمده است. محصولاتی با برند همل و دیگری با نام هیکسون دکور (Hickson Desore) که مواد اولیه آن از هلند وارد شده و در ترکیه بسته بندی و به کشورهای همسایه ارسال می شود.

قیمت رنگ و روغن های مخصوص چوب همل در ایران چگونه است؟

ما سعی کردیم فاصله کارخانه تا مصرف کننده را کاش بدهیم به همین دلیل محصولات را مستقیماً بدون واسطه به دست مصرف کننده می‌رسانیم؛ با حذف سود واسطه های فروش توانستیم قیمتی منصفانه در مقایسه با کیفیت محصول ارائه دهیم.

 

روغن دو جزئی همل,روغن ظرف چوبی همل,روغن مخصوص ظرف,روغن بدون مواد عالی فرار,رنگ چوب مخصوص ظرف,رنگ چوب سالم,رنگ چوب با گواهی سلامت,رنگ گیاهی چوب,رنگ اسلب چوبی,

روش فروش و ارسال محصولات همل در ایران چگونه است؟

فروش محصولات همل از طریق سایت همل ایران به نشانی (Hemeliran.com)، صفحات مجازی آن و به صورت جضوری در نمایندگی های همل است. روش ارسال محصولات از طریق تی پاکس، سیستم حمل و نقل سیستم باربری و یا با پست صورت می پذیرد.

آموزش و پشتیبانی رنگ و روغن های مخصوص چوب همل

همل ایران تلاش می کند با برگزاری ورکشاپ ها و آموزش های دوره ای رنگ همل در استان های مختلف و آموزش در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بخشی از نیاز فعالین این صنعت به آموزش را برآورده نماید.

 

بخش پشتیبانی همل از ساعت 6 صبح تا 12 شب به صورت آنلاین در وب‌سایت و تماس تلفنی فعالیت می‌کند.

سایت همل ایران : https://hemeliran.com

اینستاگرام همل ایران : Hemel.iran@

دفتر مرکزی همل ایران : 09370000169

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *